02 Kasım 2015

Bahtiyar Özdemir & Aysun Taşçeşme Aşk Çiçeğim Dinle Şarkı Sözleri


      Amatör olarak seslendirdikleri ve Youtube üzerinden yayınladıkları Bahtiyar Özdemir & Aysun Taşçeşme - Aşk Çiçeğim ( Yok Yere Gittin Canımın İçiydin ) isimli video ile şuan için çok fazla
olmasa da belirli bir sayıda dinleyiciye ulaşan ikili bakalım ileriki zamanlarda bu çıkışlarını devam ettirebilecekler mi?
      Şarkı Yıldız Tilbe'ye aittir ve sözleri aşağıda sunulmuştur...

      Biz bu videoyu ve şarkı sözlerini sitemize eklediğimiz zamanlar izlenme oranları biraz yüksek olamasına rağmen, bu kadar da rağbet göreceğini tahmin edememiştik. Şuan için izlenme oranı sadece youtube'de bir hafta içerisinde 500.000 sınırına gelmiş. Birçok arkadaş şarkının tam versiyonunu beklemekte bakalım, ikilinin beklenen videosu gelecek mi? Herhangi bir gelişmede sayfamızı güncellemeye çalışacağız....

Bahtiyar Özdemir & Aysun Taşçeşme - Aşk Çiçeğim ( Yok Yere Gittin Canımın İçiydin ) sözleri

Yok Yere Gittin Canımın İçiydin
Sevdam dön bebeğim
Hazana uydun beni niye vurdun
Aşkım aşk çiçeğim

Üzmedim, seni bir gün kırmadım
Hiç bir gün günahını almadım
Allah’ım bu nasıl şey bende anlamadım
Yıkıldım sessiz gidişine
Üzmedim, seni bir gün kırmadım
Hiç bir gün günahını almadım
Allah’ım bu nasıl şey bende anlamadım
Yıkıldım sessiz gidişine
Üzmedim, seni bir gün kırmadım
Hiç bir gün günahını almadım
Allah’ım bu nasıl şey bende anlamadım
Yıkıldım sessiz gidişine
Yok yere gittin canımın içiydin sevdam gözbebeğim
Hazana uydun beni niye vurdun
Aşkım aşk çiçeğim
Yok yere gittin canımın içiydin sevdam gözbebeğim
Hazana uydun beni niye vurdun

Bahtiyar Özdemir & Aysun Taşçeşme - Aşk Çiçeğim ( Yok Yere Gittin Canımın İçiydin ) dinle;

Bahtiyar Özdemir & Aysun Taşçeşme Aşk Çiçeğim Dinle Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

1 yorum :

  1. Fazla uzun değil fakat birçok sanatçıdan güzel okumuşlar...

    YanıtlaSil